Log in om dit deel te raadplegen:
Geen abonnement?
Lees meer over XpertHR
Wil je een online training op maat voor je organisatie? Of een extra training om XpertHR nog meer eigen te maken? Vraag dan een online training op maat aan bij één van onze trainers.
Vraag een persoonlijke online training aan
Koppel gemakkelijk je XpertHR-account aan het softwarepakket van Nmbrs. Je voegt hiermee automatisch de cao’s van jouw klanten uit Nmbrs toe aan Mijn cao’s in XpertHR. Bekijk hier hoe je dit inricht. Wil jij een koppeling met een ander softwarepakket, laat het ons dan even weten.
Voor vragen over inloggen, of het aanvragen van eigen beleid kun je contact opnemen met de Technische Service desk.
Serviceformulier helpdesk
helpdesk@xperthr.nl
020-5159515
Voor vragen over je factuur of je abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice. De facturen kun je raadplegen via het factuurportaal. Hier dien je je eenmalig voor te registreren.
service@xperthr.nl
Voor vragen over de inhoud van XpertHR kun je contact opnemen met de redactie. Heb je suggesties voor verbeteringen? Deel je feedback via de feedback button rechts onderin het scherm.
redactie@xperthr.nl
De informatie op XpertHR is alleen toegankelijk voor abonnees. Voor informatie over het afsluiten van een abonnement of voor vragen over je huidige abonnement (bijvoorbeeld over het aanpassen van gebruikerslicenties) kun je contact opnemen met XpertHR Sales.
sales@xperthr.nl
Bekijk hier welke iconen er in de Antwoordbank te vinden zijn en wat ze betekenen.
Vertel ons hoe wij XpertHR kunnen verbeteren. Antwoorden duurt slechts 3 minuten.