Help & support

Heb je support nodig? Raadpleeg de opties hieronder om contact met ons op te nemen.

Introductievideo


Persoonlijke online training

Wil je een online training op maat voor je organisatie? Of een extra training om XpertHR nog meer eigen te maken? Vraag dan een online training op maat aan bij één van onze trainers.

Vraag een persoonlijke online training aan

Technische servicedesk

Voor vragen over inloggen, of het aanvragen van eigen beleid kun je contact opnemen met de Technische Service desk.

Serviceformulier helpdesk

helpdesk@xperthr.nl

020-5159515

Facturatie & abonnement

Voor vragen over je factuur of je abonnement kun je contact opnemen met de klantenservice. De facturen kun je raadplegen via het Facturenportaal. Hier dien je je eenmalig voor te registreren.

Serviceformulier helpdesk

service@xperthr.nl

020-5159515

Inhoudelijke vragen

Voor vragen over de inhoud van XpertHR kun je contact opnemen met de redactie. Heb je suggesties voor verbeteringen? Deel je feedback via de feedback button rechts onderin het scherm.

redactie@xperthr.nl

Abonnementen

De informatie op XpertHR is alleen toegankelijk voor abonnees. Voor informatie over het afsluiten van een abonnement of voor vragen over je huidige abonnement (bijvoorbeeld over het aanpassen van gebruikerslicenties) kun je contact opnemen met XpertHR Sales.

sales@xperthr.nl

020-5159515

Uitleg iconen

Bekijk hier welke iconen er in de Antwoordbank te vinden zijn en wat ze betekenen.