Contactformulier Contactformulier voor klanten. Stap 1 (van maximaal 4) – Over welk product gaat je vraag?*Maak een keuzeXpertHR BasisXpertHR ZorgXpertHR Juridisch Advies moduleXpertHR Internationale moduleXpertHR FlexXpertHR CheckitAndersStap 2 – Waar heb je een vraag over?*Maak een keuzeIk heb een technische vraagIk heb een inhoudelijke vraag aan de redactieIk heb een vraag over een bestaand abonnement of factuurIk heb een vraag over een nieuw abonnementIk wil mij afmelden voor het klantenpanelIk heb een andere vraagStap 3 – Mijn technische vraag gaat over:*Maak een keuzeIk ben mijn wachtwoord vergetenIk wil mijn gebruikersnaam wijzigenIk wil mijn wachtwoord wijzigenIk zie een melding die ik niet begrijpIk heb een andere vraagStap 3 – Mijn vraag voor de redactie gaat over:*Maak een keuzeIk zie een melding die ik niet begrijpIk mis informatieIk kom informatie tegen die niet correct isIk heb een complexe case waar ik mee geholpen wil wordenIk kan niet vinden wat ik zoekIk heb een andere vraagStap 3 – Wat voor een soort vraag heb je over een bestaand abonnement of factuur?*Maak een keuzeIk wil graag een gebruikerstraining aanvragenIk wil een kopie van een factuur ontvangenIk wil een nieuwe contactpersoon doorgevenIk wil het aantal gebruikerslicenties aanpassenIk wil een adreswijziging doorgevenIk wil een overzicht van mijn lopende abonnementen ontvangenIk wil mijn abonnement(en) opzeggenIk heb een andere vraagStap 3 – je hebt een vraag over een nieuw abonnement, waar kunnen we je mee helpen?*Maak een keuzeIk wil graag een abonnement of een of meerdere producten afsluitenIk heb interesse in een gratis en vrijblijvende productdemonstratieIk wil graag meer informatie over dit product ontvangenIk heb een andere vraagStap 4 – Welk(e) abonnement(en) wil je opzeggen*Maak een keuzeXpertHR BasisXpertHR Juridisch AdviesXpertHR International GuidesXpertHR FlexXpertHR CheckitEen ander abonnementWij vinden het jammer dat je je abonnement wilt beëindigen. Mogelijk kunnen wij je een interessant alternatief aanbieden. Wij informeren je hier graag over. Je kunt ons altijd direct bereiken met ons opnemen op tel. 020-515 95 15.Stap 5 – Waarom wil je het abonnement opzeggen?*Maak een keuzeIk maak te weinig gebruik van het productIk vind het product te duurIk stap over naar een concurrentHet product voldoet niet aan mijn verwachtingenMijn bedrijf stopt met bestaan, waardoor ik XpertHR niet meer nodig hebIk ga met pensioen, waardoor ik XpertHR niet meer nodig heb.Ik ga ergens anders werkenDe organisatie waarvoor ik werk gaat fuserenIk ben ontevreden over de serviceDe abonnementhouder is overledenAndere vraag?Gebruik het veld ‘ Andere vraag of aanvullende opmerkingen’ om je vraag te stellen of neem telefonisch contact met ons op via 020-515 95 15Wachtwoord vergeten?Klik op de inlogbutton en kies “wachtwoord vergeten”. Vul daarna je e-mailadres in en ontvang een e-mail van ons met instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen. Wachtwoord wijzigen?Gebruik het veld ‘Andere vraag of aanvullende opmerkingen’ om je gebruikersgegevens achter te laten of bel direct naar 020-515 9515. Je verzoek wordt doorgestuurd naar onze Technische Service. Gebruikersnaam wijzigen?Gebruik het veld ‘Andere vraag of aanvullende opmerkingen’ om je gebruikersgegevens achter te laten of bel direct naar 020-515 9515. Je verzoek wordt doorgestuurd naar onze Technische Service. Stap 4 – KopiefactuurJe kunt hier de kopie van je factuur opvragen. Om toegang te krijgen tot het factuurportaal volg je de instructie hieronder: 1. Je kiest voor ‘registreren’ rechtsonder op de pagina van het factuurportaal. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee je inlogt bij één van onze online producten. Je ontvangt na ca. drie dagen per mail een bevestiging van de registratie. Deze tijd hebben wij nodig om de veiligheid van jouw registratie te waarborgen. 2. Nadat je registratie is bevestigd, Log je in om je facturen te bekijken en eventueel je persoonlijke instellingen te wijzigen. Wanneer je bent geregistreerd krijg je automatisch een mail wanneer er een nieuwe factuur voor je klaar staat. Is je vraag hiermee niet beantwoord? Laat dan hieronder je gegevens achter zodat wij contact met je kunnen opnemen. Beschrijf daarbij ook kort je vraag in het veld ‘Andere vraag of aanvullende opmerkingen’.Stap 4 – Een gebruikerstraining aanvragenVia ons online aanvraagformulier kun je een online training inplannen. Is je vraag hiermee niet beantwoord? Laat dan je gegevens achter zodat wij contact kunnen opnemen. Beschrijf daarbij ook kort je vraag in het veld ‘Andere vraag of aanvullende opmerkingen’.Stap 4 – Een productdemonstratie aanvragenJe kunt een productdemonstratie aanvragen via ons formulier.Stap 4 – Verhuizing doorgevenGaat het factuuradres of de contactgegevens wijzigen? Vul hier je oude en nieuwe gegevens in.Indien je vraag niet geheel beantwoord is kun je hieronder je gegevens achterlaten. Beschrijf daarbij kort je vraag of het probleem in het veld ‘Andere vraag of aanvullende opmerkingen’.Vul hier je gegevens in, wij nemen binnenkort contact met je op.AanhefMaak een keuzeHeerMevrouwVoornaam* Achternaam* Bedrijfsnaam* HiddenLand Hoe kunnen wij je benaderen?*Maak een keuzeTelefoonE-mailTelefoonnummer* E-mailadres* Andere vraag of opmerkingOp welke dag ben je het beste te bereiken? Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Op welk dagdeel ben je het beste te bereiken? Ochtend (tussen 9.00 en 12.00) ‘s Middags (tussen 12.00 en 17.00) Upload hier eventueel aanvullende bestandenMax. file size: 1 GB.Printscreens of andere documenten die je vraag ondersteunen.Deze gegevens zullen alleen worden gebruikt om je vraag te beantwoorden en zullen verder niet voor commerciële doeleinden worden gebruikt. Bekijken onze data en privacy policy via de links onderin de footer van deze website. EmailDit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.